luni, 4 aprilie 2011

Gainile de Japonia

Gainile de Japonia sunt albe si pufoase. Ele au fost create prin modificari genetice. Asta e parerea lui.
Remarca asta a facut ca gainile de Japonia sa devina preferatele mele. Daca ar fi facut o remarca si despre lame, as fi iubit lamele.
El este mult mai inalt decat mine si are o dragalasenie fireasca, pe care eu o vad extraordinara.
Acum ma framanta tacerea lui, nu-mi raspunde la telefon, e ca si cum unui pusti de clasa intai i s-ar fi luat ciocolata din mana.
Sexul n-a fost niciodata pasiunea mea… si l-am legat mereu de ideea de comunicare. Cred ca am fost preocupata mai mult de conversatiile din pat. Dar cu el sexul a devenit un drog.
CET-ul orasului nu mai este un obiectiv industrial, de la fereastra lui, pare un parc cu copaci uriasi, centura orasului este un fluviu inconjurat de vegetatie luxurianta.
Si inima mea, ah, inima mea, sta sa sara din piept.
***
Nu e momentul sfarsitului. Mi-ar mai trebui cateva saptamani, luni poate, ca sa pot aduna destule amintiri/trairi cat pentru o carte. Povestea m-a prins.
Pentru mine safrasitul a venit intotdeauna prea devreme.
Dragostea pentru el nu m-a impiedicat insa sa port o conversatie interesanta cu un barbat de la care am aflat ca ma numar printre cei un miliard de privilegiati ai planetei care au televizor si acces la educatie. Cu alte cuvinte sunt norocoasa. Tot de la el am aflat ca, atat femeile, cat si barbatii, doresc sa procreeze cu cat mai multi parteneri.
In acesta minunata conversatie mi-a fost furnizat si unul din motivele pentru care oamenii “inteligenti” nu vor copii, si anume dublarea populatie planetei in urmatorul deceniu si implicit foametea generalizata.
Cu alte cuvinte ar trebui sa fiu fericita ca povestea de dragoste s-a sfarsit. Ca nu vor mai avea si altii de suferit din cauza noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu